Featured Post Today
print this page
Latest Post


 Pemborong Kosmetik</div><div>Kecantikan Murah Giler




 Pemborong Kosmetik</div><div>Kecantikan Murah Giler



Untuk Paparan Yang Jelas Sila Guna Mozilla Atau Chrome Browser !!!

Krim Firmax-3 Harga Murah Giler

KRIM PENEGANG FIRMAX-3 MURAH GILER YANG BERKESAN SERTA MERTA.


Borong Firmax-3 Harga Murah Giler

Borong Firmax-3 Harga Murah Giler


FIRMAX3 HARGA MURAH GILER sebagai penstabil hormon yang sempurna ,krim firmax3 harga murah giler ialah formulasi sempurna dan diakui sebagai pemulih hormon semulajadi yang terbaik .BINTANG BARU DUNIA KECANTIKAN DAN BIO-PERUBATAN yang lebih efektif dan berkesan.kandungan istImewanya diketahui mengimbangi pengeluaran hormon secukupnya untuk kesihatan dan kehidupan yang sempurna .juga sebagai pencegah phytohormone, mengimbangi metabolism, antioksida dan merehatkan otot.

Produk terbaru dan trend  terbaru untuk mengebukan dan mengembalikan kejelitaan wanita. Kalau dah cantik cuma nak lebih menarik dan menawan sesiapa melihat. Tak perlu tukar produk kecantikan sedia ada, cuma sapu sikit di nadi tangan , akan lihat perubahan wajah serta merta.


Borong Firmax-3 Harga Murah Giler



FIRMAX3 HARGA MURAH GILER  TEKNOLOGI NANO
Menyerap dan bertindak serta merta dalam beberapa saat sahaja. Bertindak sebagai anti penuaan, menggebu, mencerah, serta menaikkan seri wajah.

Borong Firmax-3 Harga Murah Giler

KELEBIHAN KRIM FIRMAX3 HARGA MURAH GILER

FIRMAX3 HARGA MURAH GILER UNTUK WANITA:-

  • Mengimbangi hormon badan
  • Menegang dan menaikan payu dara
  • Mencerah dan mengebukan wajah
  • Menaikkan seri wajah
  • Menghilangkan jeragat
  • Mengurangkan dagu dua
  • Mengurangkan bawah lengan yang kendur
  • Menegangkan perut dan membentuk pingang
  • Menghilangkan simptom monopouse
  • Mengurangkan sakit sengugut
  • Mengurangkan kedut wajah
  • Mengurangkan stres dan sakit kepala
  • Mengawal hormon thyroxin
  • Membentuk pungung dan peha yang cantik
  • Menghilangkan sakit gigi
  • Mengetatkan faraj
  • Membantu masaalah resdung
  • Meningkatkan selera seks

Borong Firmax-3 Harga Murah Giler

FIRMAX3 HARGA MURAH GILER UNTUK LELAKI:-

  • Membangunkan tisu reproduktif lelaki seperti testis dan prostat.
  • Membentuk ciri seksual, sekunder termasuk otot kasar, tulang dan pertumbuhan misai dan bulu.
  • Mengekalkan kesihatan tubuh dan mencegah osteoporosis
  • Meningkat nafsu seks.
  • Membantu meningkatkan tenaga dan daya tumpuan
  • RINGKASNYA FIRMAX3 HARGA MURAH GILER, yang TERBAIK semua dalam satu.PELBAGAI KEGUNAAN hanya SAPU DI NADI TANGAN sahaja,tidak perlu meningalkan alat kecantikan yang sedia ada, menjadikan anda cantik diluar dan didlm serta memukau sesiapa yg melihat .

Borong Firmax-3 Harga Murah Giler

Kesan segera Firmax3 Harga Murah Giler:

1.   Berlaku penegangan kulit pada seluruh badan.
2.   Menaikkan seri wajah dan kulit.
3.   Kulit kelihatan lebih gebu cerah berseri.
4.   Mengurangkan saiz pori pori dan garis halus.
5.   Badan terasa lebih panas dan bertenaga.
6.   Menghilangkan kesakitan
7.   Mengurangkan sakit kepala.
8.   Menegangkan Payudara.
9.   Mengurangkan eyebag.
10. Badan lebih bertenaga
11. Darah haid berwarna merah terang dan lebih cair
12. Mengurangkan senggugut

Borong Firmax-3 Harga Murah Giler

Kesan 1-3 Hari penggunaan Firmax3 Harga Murah Giler:

1. Pada orang yang tinggi kandungan kolesterol, Kulit dan najis jadi berminyak akibat pembuangan kolesterol melalui kulit dan najis masa permulaan guna.
2. Pakaian terasa lebih longgar.
3. Payudara kembali berisi dan makin tegang
4. Kulit makin gebu dan tegang
5. Kedutan pada kulit menghilang

Penggunaan berterusan selama 3 bulan akan kekal kesannya kerana hormon badan telah sedia aktif.


Cara penggunaan krim FIRMAX-3 HARGA MURAH GILER

Sapu dengan urutan lembut pada leher, bawah lengan (keatas), payudara (atas), Belakang pinggang, pergelangan tangan (keatas), abdomen (lawan arah jam), belakang paha (keatas).


Cara guna Firmax-3 Harga Murah Giler
Abdomen->Sapukan FIRMAX-3 pada abdomen untuk menghilangkan ketidak selesaan haid dan menegangkan perut.
Cara guna Firmax-3 Harga Murah Giler
Leher->Untuk kesan leher dan muka yang lebih licin dan tegang, sapukan FIRMAX-3 arah ke atas
Cara guna Firmax-3 Harga Murah Giler
Bawah-> LenganUntuk lengan yang lebih tegang sapukan FIRMAX-3 arah ke atas pada bawah lengan.
Cara guna Firmax-3 Harga Murah Giler
Belakang
Sapukan FIRMAX-3 pada bahagian bawah belakang untuk menghilangkan sakit belakang dan menaikkan punggung.
Cara guna Firmax-3 Harga Murah Giler
Belakang Paha Untuk peha yang lebih tegang sapukan FIRMAX-3 arah ke atas pada belakang paha.
Cara guna Firmax-3 Harga Murah Giler
Payudara Untuk lebih kenyal dan tegang sapukan FIRMAX-3 arah ke atas pada bahagian atas payudara.


TESTIMONI PENGGUNA FIRMAX-3 HARGA MURAH GILER

Pn Kesuma
Keseluruhan kulit saya lebih anjal dan cerah walaupun baru beberapa hari menggunakan FIRMAX-3. Penggunaan sungguh menjimatkan kerana hanya sedikit diperlukan, kesannya ketara dan tahan dari pagi hingga ke malam.

En. Mansur
Masalah berdengkur dan susah bernafas saya ketara berkurangan setelah saya mengurut sinus saya menggunakan FIRMAX-3.

Cik Sue
Sebagai mak andam, FIRMAX-3 banyak membantu saya menaikkan seri pengantin, menegangkan kuliot muka dan buah dada serta menggebukan kulit.

Cik Norhana
Ramai yang menegur perubahan mendadak pada seri wajah dan penampuilan saya sejak saya menggunakan FIRMAX-3.

Pn. Roslina
Saya dan suami kembali aktif bersama sejak menggunakan FIRMAX-3. Terima kasih kerana mengembalikan kesejahteraan rumah tangga kami.

Puan Siti Fadzilah, Kulim Kedah
Setelah menggunakan krim FIRMAX-3 ni kesan paling ketara pada kulit muka saya di mana (eyebag) kedut kedut halus yang dekat mata dah tiada. Rasa ceria jer saban hari bila menggunakan nya. Terima kasih FIRMAX-3

En. Mohd, Kuala Lumpur - 010 5046144
Saya ada masalah resdung yg agak teruk, sudah berbagai produk saya dah mencuba, Setelah diperkenalkan krim Firmax oleh sahabat saya, terus saya mencubanya. Hasil nya resdung saya berkurangan, masalah sesak nafas berkurangan malahan kulit saya menjadi cantik terutama sekali di muka kesan lebam bawah mata beransur hilang. Rasa ceria dan bersemangat di waktu pagi dan selera seks meningkat. Alhamdullilah dan terima kasih FIRMAX-3.

Juslina, Lahad Datu Sabah
Sebelum guna krim FIRMAX-3 saya ada double chin, kulit kering dan tak anjal. Selepas menggunakan krim tu beberapa hari terdapat perubahan pada masalah double chin dan kulit pun tidak kering lagi malahan kulit lebih anjal. Terdapat juga perubahan pada payu dara dan punggung saya iaitu ia makin mantap berbanding dulu dan selulit pun dah hilang. Terima kasih FIRMAX-3.

Puan Anna, Labuan, Sabah
Pada mulanya saya tak percaya dan yakin dengan krim ni. Atas dasar ingin mencuba saya beli  satu krim. Apabila mennggunakan selama 2 minggu ada perubahan ketara berlaku pada wajah dan lengan saya. Wajah berseri dan dagu berlapis dah tiada malahan kulit menjadi anjal dan tegang. Mereka yang melihat saya mengatakan saya memakai pemanis wajah tapi yg sebenar nya krim itu telah menaikkan seri muka saya. Terima kasih FIRMAX-3.

Puan Sarbanun, Brunei
Sebelum saya pakai krim FIRMAX-3, saya menghadapi masalah double chin  dan wajah kurang anjal. Sekarang ia berkurangan, saya yakin dan percaya diri sendiri utk penampilan


Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler


Harga Krim Firmax-3 Harga Murah Giler

1 SET@BOX

RM 150.00
                        (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Termasuk Pos)                      



2 SET@BOX

RM 280.00
                        (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Termasuk Pos)                          



3 SET@BOX

RM 390.00
                         (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Termasuk Pos)                     



Berminat??? Boleh Transfer Ke Salah Satu Akaun Berikut:

RHB BANK:
1112 1200 0701 83
(ZAUDIN BIN SAAD)

PUBLIC BANK:
45 399 357 34
(ZAUDIN BIN SAAD)

CIMB BANK:
7048 0758 05
(ZAUDIN BIN SAAD)

MAYBANK:
1643 4228 9006
(ZAUDIN BIN SAAD)

KEMUDIAN SMS/WHATAPPS, NAMA & ALAMAT LENGKAP KE 012-4509734

Pembayaran Menggunakan Kredit/Debit Kad 
(Pembelian Runcit Sahaja)

Sila Pilih









Promosi Meizitang (MSV) 3 Botol RM100 - Free Pos

Meizitang Botanical Slimming Gels Harga Murah Giler



Meizitang MSV Botanical Slimming Gels Harga Murah Giler


Meizitang MSV Botanical Slimming Gels Harga Murah Giler

Meizitang MSV Botanical Slimming Gels Harga Murah Giler


Berikut adalah teori bagaimana Meizitang Botanical Slimming Gels berfungsi:


Meizitang MSV Botanical Slimming Gels Harga Murah Giler


Mengawal aktiviti enzim didalam perut dan usus supaya lemak berlebihan didalam makanan yang diambil tidak diserap kedalam badan. Kesan ini dilihat pada air besar yang berminyak, bererti seseorang boleh mengeluarkan lemak dengan jumlah yang sama seperti yang telah dimakan.

Meningkatkan kadar metabolisma dan nisbah asas metabolisma lemak seseorang, dimana secara tidak lansung meningkat pengunaan tenaga didalam badan. Lemak yang terdapat didalam badan akan tercerai menjadi haba, karbon dioksida dan air. Kapsul herba Meizitang Botanical Slimming Gels bukan sahaja mengurangkan lemak berlebihan, tetapi sebagai suplemen kepada beberapa jenis asid amino dan zat galian seperti besi, fosforus, kalsium, potassium dan zink. Pada masa yang sama, Meizitang Botanical Slimming Gels mengaktifkan sel-sel badan untuk membantu keseimbangan mikrosirkulasi tubuh serta meneutralkan elemen-eleman yang bersifat toksik didalam badan. Oleh itu Meizitang Botanical Slimming Gels memiliki fungsi pelangsingan yang unik, penghapus toksik dan fungsi pengawalan lemak.

Kandungan:
100% Herbal Ingredient
Selamat. Ada pengguna di USA yang mengambilnya >1tahun tanpa sebarang masalah.
Halal (Herba), disahkan halal, tidak mengadungi bahan dari binatang, cuma tumbuhan2 herba sahaja.
- Ekstrak ZiSu 25%
- Ekstrak oriental water plantain 13%
- Ekstrak cassia seed 10%
- Ekstrak Fuling 17%
- Medical Amylum 35%

Meizitang MSV Botanical Slimming Gels Harga Murah Giler


Cara Penggunaan:
Satu kapsul untuk satu hari, sebelum atau selepas sarapan berserta 500mL air.

Meizitang Botanical Slimming Gels tidak sesuai bagi golongan:
1. Mempunyai penyakit jantung (koronari), darah tinggi dan penyakit cerebrovascular.
2. Ketagihan dadah, ubat atau alkohol.
3. Mempunyai masalah hyperthyroidism dan hati.
4. Wanita yang mengandung.
5. Berumur kurang dari 18 tahun dan melebihi 60 tahun.
6. Mengambil suplemen atau ubat-ubatan yang lain.

Bagaimana Meizitang Botanical Slimming Gels bekerja?
Terdapat beberapa jenis bahan semulajadi yang dimasukkan ke dalam produk ini adalah: -

Xian Xian Cao (Siegesbeckia Loji) - 
tumbuhan ini sering digunakan dalam perubatan Cina untuk membantu dengan insomnia, cepat marah, hati, sakit kepala dan pening kepala.

Ayub Tears - 
Ini adalah jenis rumput yang dikatakan untuk membantu dengan kehilangan berat badan, menurunkan kolesterol, artritis dan ketuat.

Artemisia dracunculua (tarragon atau dragon's-Wort) -
 Ini adalah herba hebat yang dikatakan untuk membantu menenangkan saraf dan berurusan dengan insomnia. Ia juga berkata bahawa tarragon membantu untuk merangsang selera makan dan bertindak sebagai laksatif lembut.

Psyllium Husk -
Tumbuhan ini berasal dari Asia dan benih sering digunakan sebagai julap semulajadi. Anda akan sering melihat ramuan ini dalam produk penurunan berat badan tetapi ia tidak seharusnya mengambil alih jangka panjang. Ia dinasihatkan bahawa Husk Psyllium hanya perlu diambil oleh mereka yang mengalami sembelit dan ia adalah kesan penggunaan jangka panjang tidak dikaji.

Buluh Tembak -
Sudah tentu, makanan kegemaran daripada Panda. Nampaknya ada sedikit maklumat tentang bagaimana pucuk buluh boleh membantu dengan kehilangan berat badan, selain daripada fakta bahawa ia rendah kalori.

Teratai daun - 
daun ini boleh membantu dengan penurunan berat badan kerana sifat diuretik.

Maklumat Info Keselamatan:
- Hanya satu kapsul untuk setiap hari, jangan sekali-kali mengambil lebih dari dos yang dibenarkan.
- Jangan mengambil ubat ini jika sedang mengambil ubat/suplemen yang lain.
- Minum air secukupnya atau makan buah-buahan sekira terasa haus.
- Makan mengikut waktu (terutama sarapan atau makan tengahari). Adalah penting untuk mengekalkan makanan yang seimbang termasuk air kosong dan buah-buahan ketika mengambil Meizitang.
- Jangan meminum minuman beralkohol ketika mengambil Meizitang Botanical Slimming Gels kerana ia boleh meneutralkan keberkesanan proses pelangsingan.

Cara Penyimpanan:
Simpan di tempat yang sejuk, kering dan gelap.

FAQ:
Q: Adakah Meizitang Botanical Slimming Gels selamat?
A: Ya, pelangsing Mezitang selamat. Ia diperbuat daripada ramuan daripada tumbuhan dan tiada kesan sampingan.
Q: Adakah Meizitang Botanical Slimming Gels Halal?
A: Meizitang Botanical Slimming Gels diperbuat daripada tumbuhan dan ianya Halal. Status Halal telah pun disahkan di Indonesia. Pengilang juga mempunyai Sijil Halal.
Q: Adakah pelangsing Meizitang Botanical Slimming Gels berkesan?
A: Meizitang Botanical Slimming Gels sangat baru di Malaysia, tetapi ia telah mendapat nama USA dan Eropah kerana kuasa pelangsingannya yang menakjubkan. Ia juga supplemen pelangsing terlaris di USA.
Q: Apakah yang akan terjadi kepada badan setelah mengambil supplemen ini?
A: Sesetengah pengguna akan berasa kehilangan air, oleh itu anda dinasihatkan untuk mengambil air yang banyak ketika mengambil produk ini. Sesetengahnya tidak berasa apa-apa, sebaliknya selera makan menurun. Walau bagaimanapun, kesan berbeza untuk setiap pengguna. Sila berhenti mengambil supplemen jika terdapat kesan yang mencurigakan.
A: Untuk Meizitang Botanical Slimming Gels 2012, formula baru telah digunakan sebagai bahan pelangsing. Ia mungkin tidak sama seperti Meizitang Botanical Slimming Gels 2011.
Q: Adakah saya perlu berdiet dan menjaga pemakanan?
A: Tidak. Anda dinasihatkan makan 3x sehari (termasuk sarapan), perbanyakkan makan buah-buahan dan minum air sekurangnya 10 gelas sehari


TESTIMONIAL PENGGUNA PRODUK MEIZITANG BOTANICAL SLIMMING GEL :


Meizitang MSV Botanical Slimming Gels Harga Murah Giler



Meizitang MSV Botanical Slimming Gels Harga Murah Giler


Meizitang MSV Botanical Slimming Gels Harga Murah Giler



Meizitang MSV Botanical Slimming Gels Harga Murah Giler


Meizitang MSV Botanical Slimming Gels Harga Murah Giler


TESTIMONI 1:
Hai semua , I beli benda ni 4/12/2011 ..and i start makan dlm 6/12/2011 and sgt menakjubkan sebab i dah turun 3kg in 1 week , sangat2 tidak sangka! Badan rasa ringan sangat! dan yg paling penting skali memang tak rasa lapar! Serius! I ambik bagi b4 makan pagi ! and petang2 kalo i lapar i makan buah ja! malam pun sama, xrasa lapar sgt.i cuma makan roti atau pun biskut je ! kadang2 minum air suam banyak2 !! xsabar nak tgk hasil utk 39 hari ni.

TESTIMONI 2:
Suzila Naim: sy mmg dh makan.. dlm 2minggu++ dh turun 5kg.. tp tang perut mmg dh byk turun la... selera makan mmg skt sgt.. tp byk minum air n makan sayur n buah..
Suzila Naim first day makan tu, badan rasa shaking, mual n pitam skt.. kena byk minum air, yg penting breakfast kena amik lepas 1/2jam makan pil ni.. mcm lunch mmg mkn skt sgt.. alas2 perut jer.. tp mmg terasa dahaga n kering tekak.. kena minum 2-3 liter sehari..

TESTIMONI 3
Salam...berkesan la ubt yg ummu li tempoh ari..bru mkn 11 ari dh turun 6kg tau..mcm xcya..dlu mkn jgk pil cmni tp still naek jgk bd

TESTIMONI 4
Nur Afiqah.. dah 9ari dah makan msv,dah trun2kg...hihihi..best2x...

TESTIMONI 5
Red Violin.. mmg terbaek yaaa..i baru makan xsmpi smngu dah trun 3kg(walaupun melantak makan mcm biasa)..haha..badan rasa ringan..
TQ sis

TESTIMONI 6
Nooazah: Hi ..I bought msv from you last week...I dah turun 3 kgs in one week...hubby suka sangat...Saya nak order lagi ...boleh i dapat wholesale harga kalau beli banyak ?


Harga Promosi Meizitang Botanical Slimming Gels
(3 Botol)

RM 100.00
(Semenanjung/Sabah/Sarawak - Termasuk Pos) 
                     

Berminat??? Boleh Transfer Ke Salah Satu Akaun Berikut:

RHB BANK:
1112 1200 0701 83
(ZAUDIN BIN SAAD)

PUBLIC BANK:
45 399 357 34
(ZAUDIN BIN SAAD)

CIMB BANK:
7048 0758 05
(ZAUDIN BIN SAAD)

MAYBANK:
1643 4228 9006
(ZAUDIN BIN SAAD)

KEMUDIAN SMS/WHATAPPS, NAMA & ALAMAT LENGKAP KE 012-4509734




BVR Collagen Harga Murah Giler

BVR Collagen Harga Murah Giler

Borong BVR Collagen Harga Murah Giler


Borong BVR Collagen Harga Murah Giler

 Berat : 40 Gram


BVR Collagen Harga Murah Giler ni sejenis serbuk collagen asli yang diadun dengan Glutathione, apple stem cell, strawberry stem cell, bunga sakura, vitamin C dan jugak vitamin E dalam satu produk bermacam yang ada, memang patut la produk ni berkesan..

Borong BVR Collagen Harga Murah Giler

Orang yang ada resdung boleh minum sebab tak gatal. Selain tu, sesuai juga untuk yang hamil, berpantang dan menyusu.

Borong BVR Collagen Harga Murah Giler

Siapa yang makan BVR Collagen Harga Murah Giler seawal 5 hari sahaja kulit dan nampak cantik putih mulus.. dengan kelebihan dari extract sakura, apple steam cell dan pelabagai lagi menjanjikan kepuasan kepada kulit  untk lebih bersih dan licin

Borong BVR Collagen Harga Murah Giler

Khasiat Hebat BVR Collagen Harga Murah Giler

  1. Merawat masalah kulit dari luar dan dalam
  2. Mencegah pertumbuhan jerawat dan memudarkan parut
  3. Menaikkan seri wajah serta awet muda
  4. Mengecilkan liang pori dan menyegarkan kulit
  5. Mengatasi kulit kering, menggelupas atau berminyak
  6. Melembab, menghalus dan menganjalkan kulit 
  7. Memutih dan mencerahkan kulit seluruh badan
  8. Menaikkan punggung dan payudara supaya lebih montok dan tegang
  9. Menghilangkan jeragat dan tanda2 penuaan awal
  10. Merawat parut hitam, celahan / lipatan gelap pada badan
  11. Mencantik dan menguatkan rambut serta kuku
  12. Mencerahkan mata
  13. Menstabilkan hormon dan mengawal berat badan
Borong BVR Collagen Harga Murah Giler


Kandungan BVR Collagen Harga Murah Giler

Kandungan 100% Semulajadi & Hanya Terbaik :
Pati Apple Stemcell ,Pati strawberry Stemcell
Pati Kolagen Marin ,Vitamin C & E
Gluthathione , Serbuk Mutiara & Bunga Sakura

Borong BVR Collagen Harga Murah Giler

Cara Pengambilan BVR Collagen Harga Murah Giler

Amal 1 sudu kecil setiap pagi dan malam. Boleh dikemam begitu sahaja atau dicampur ke dalam apa2 jenis supplement dan vitamin yang lain sebagai booster, bagi mempercepatkan lagi kesan.
Minum air bersih secukupnya sepanjang hari.
Boleh diambil wanita hamil, menyusui bayi, dalam pantang atau mereka yang ada resdung.

Borong BVR Collagen Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna BVR Collagen Harga Murah Giler

Borong BVR Collagen Harga Murah Giler

Borong BVR Collagen Harga Murah Giler

Borong BVR Collagen Harga Murah Giler

Borong BVR Collagen Harga Murah Giler

Borong BVR Collagen Harga Murah Giler


Harga Runcit BVR Collagen Harga Murah Giler

1 SET@BOX

RM 75.00
                        (Semenanjung - Termasuk Pos)                      

RM 80.00
(Sabah & Sarawak - Termasuk Pos)

RM 90.00
(Brunei/Indonesia/Singapura - Termasuk Pos)  
  


2 SET@BOX

RM 140.00
                        (Semenanjung - Termasuk Pos)                      

RM 150.00
(Sabah & Sarawak - Termasuk Pos)

RM 170.00
(Brunei/Indonesia/Singapura - Termasuk Pos) 



3 SET@BOX

RM 195.00
                        (Semenanjung - Termasuk Pos)                      

RM 210.00
(Sabah & Sarawak - Termasuk Pos)

RM 240.00
(Brunei/Indonesia/Singapura - Termasuk Pos)    
   

Berminat??? Boleh Transfer Ke Salah Satu Akaun Berikut:

RHB BANK:
1112 1200 0701 83
(ZAUDIN BIN SAAD)

PUBLIC BANK:
45 399 357 34
(ZAUDIN BIN SAAD)

CIMB BANK:
7048 0758 05
(ZAUDIN BIN SAAD)

MAYBANK:
1643 4228 9006
(ZAUDIN BIN SAAD)

KEMUDIAN SMS/WHATAPPS, NAMA & ALAMAT LENGKAP KE 012-4509734

Pembayaran Menggunakan Kredit/Debit Kad 
(Pembelian Runcit Sahaja)

Harga Berbeza Mengikut Lokasi->Sila Pilih Lokasi



Harga Borong BVR Collagen Harga Murah Giler
RM 56.00/Box
(Minimum Order 10 Box-Tidak Termasuk Pos)









Wajib Terjah !!!

 
Support : Creating Website | Gambir Sarawak | Gambir Sarawak
Copyright © 2011. Borong Kosmetik Murah Giler - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Gambir Sarawak
Proudly powered by Blogger